Menu

Info I love Beauty

A beautiful day out!

I Love Beauty brengt fans, makers en influencers op het gebied van beauty en lifestyle bij elkaar. Het publiek bestaat uit jonge vrouwen ( de millennials) die op zoek zijn naar (nieuwe) manieren om hun eigen authenticiteit vorm te geven. Maar I Love Beauty is méér dan beauty alleen: sporten, gezond en lekker eten, mooie sieraden, hippe outfits en lifestyle spelen net zo goed een grote rol in het leven van de bezoekers.

I Love Beauty is dan ook de perfecte gelegenheid om uw merk onder de aandacht te brengen bij de Millenials..


Hoe ziet een dag bij I Love Beauty eruit?

Bezoekers kunnen naar hartenlust exclusieve cosmeticaproducten uitproberen. Make-up swatchen, ruiken, voelen: elk product is toegankelijk. Veel beautyproducten kunnen tegenwoordig uitsluitend online gekocht worden en zijn niet of nauwelijks in Nederlandse winkels te vinden. I Love Beauty is het ultieme ‘offline’ podium voor uw (cult)merken, want duizenden jonge vrouwen kunnen de producten uitproberen én aanschaffen. Niet alleen ter plekke, maar ook later, in uw webshop. Voor deze generatie is het heel gebruikelijk om online (herhaal)aankopen te doen.


De Doelgroep:


I Love Beauty richt zich op jonge vrouwen in de leeftijd van 18 tot 35 jaar. Oftewel, de Millennials.


De Millennials zijn geboren tussen 1980 en 2000. Deze nieuwsgierig generatie bestaat uit globetrotters, digital natives en ondernemers. Altijd op zoek naar nieuwe manieren om hun eigen authenticiteit vorm te geven. Geïnspireerd door vloggers, bloggers en Instagram-persoonlijkheden zoeken zij hun eigen stijl op het gebied van beauty, fashion en lifestyle. De Millenials zijn geboren met de spreekwoordelijke smartphone in de hand. Logischerwijs is deze doelgroep gewend aan een constante informatiestroom, waardoor zij zich ontpoppen tot ultieme multitaskers. Ze verwerken informatie razendsnel, zijn als eerste op de hoogte van nieuwe platforms en maken er ook heel snel gebruik van. Daarnaast zijn vrienden aan de andere kant van de wereld net zo eenvoudig gemaakt als contact met de buren. Voor de Millenials is de leefwereld   groter dan hun woning of hun social media platform, de wereld is hun podium. Ze willen hun eigen leven leiden, waarin ze het heel belangrijk vinden om te laten zien wie ze zijn. Onder andere door specifiek te kiezen voor bepaalde beautyproducten en lifestyle merken.






Plattegrond & Exposantenlijst

​​

Download de plattegrond: KLIK HIER


​​

Download de exposantenlijst: KLIK HIER​​

Koop hier je tickets!